Vrácení a reklamace
DORAZILA ZÁSILKA POŠKOZENÁ?
Každou zásilku prosím vždy OKAMŽITĚ zkontrolujte (poškozený obal nemusí napovídat poškození obsahu).
Pokud zjistíte poškození obsahu,
- Pořiďte mobilním telefonem snímky obalu ze všech stran, dále stav výplně uvnitř zásilky a následně poškození obsahu.
- Na závěr pořiďte i snímek etikety s číslem zásilky a manipulační značky.
- Zašlete nám fotografie pomocí sítí WhatsApp nebo Messenger, případně emailem.
- Do zprávy uveďte, že se jedná o REKLAMACI zboží.
Obdržení reklamace potvrdíme obratem, o jejím vyřízení vás budeme informovat stejnou cestou.
Vyvíjíme maximální úsilí k tomu, aby bylo poškozených zásilek a reklamací co nejméně.
Někdy se ale nezadaří...
Vaše spolupráce nám pomůže ojedinělé případy, kdy nepomohla prevence, vyřešit rychle a k Vaší spokojenosti.
Děkujeme
Jana Lenochová,
expediční a reklamační oddělení MADAMI
T: +420 774 726 027
E: reklamace@madami.cz