Vrácení a reklamace

DORAZILA ZÁSILKA POŠKOZENÁ?

Každou zásilku prosím vždy OKAMŽITĚ zkontrolujte (poškozený obal nemusí napovídat poškození obsahu).

Pokud zjistíte poškození obsahu,

  1. Pořiďte mobilním telefonem snímky obalu ze všech stran, dále stav výplně uvnitř zásilky a následně poškození obsahu.
  2. Na závěr pořiďte i snímek etikety s číslem zásilky a manipulační značky.
  3. Zašlete nám fotografie pomocí sítí WhatsApp nebo Messenger, případně emailem.
  4. Do zprávy uveďte, že se jedná o REKLAMACI zboží.

Obdržení reklamace potvrdíme obratem, o jejím vyřízení vás budeme informovat stejnou cestou.
Vyvíjíme maximální úsilí k tomu, aby bylo poškozených zásilek a reklamací co nejméně.
Někdy se ale nezadaří...

Vaše spolupráce nám pomůže ojedinělé případy, kdy nepomohla prevence, vyřešit rychle a k Vaší spokojenosti. 

Děkujeme
Jana Lenochová,
expediční a reklamační oddělení MADAMI
T: +420 774 726 027
E: reklamace@madami.cz